2009-10-26

diibadaabaduu

Tack Cosmopolitan, Glamour, Pressbyrån, LiveMatch på innebandy.se, One Tree Hill, Janneke, Asker, Coldplay, Pearl Jam, Leona Lewis, Susie Suh, Rosi Golan och William Fitzsimmons, Anna Puu, Anna Ternheim och alla ni andra som underhöll mig under min bussresa från Stockholm till Kalmar. Tack vare er gick resan ganska smidigt.

Idag känner jag mig dock lite trött och lite vemodig, ni vet sådär som det ibland kan kännas efter en resa. Det kan vara att min kropp och hjärna inte fattat än att jag inte spelar i Endre längre, eftersom det känns som att jag hade åkt massa timmar buss efter en förlorat match. Been there, done that: och det känns tomt och tråkigt. Eller så kan det vara att man bara är lite trött och den här mörknaden gör att man blir ännu tröttare och mindre sugen på att hitta på grejer. Vem vet.

Hursomhelst det var najs att gå i skolan idag. Det var roligt att träffa alla och få skvallra lite. Jag ligger efter alla andra i pluggandet, men målet är att lära mig sjukt mycket av InDesign denna vecka. Ingen aning hur det ska gå till men det löser sig..

Nu ska jag fortsätta att skriva varför jag är den bästa människan i världen. På engelska. Good shit.

1 kommentar:

  1. Du ligger omöjligt efter mig i plugget. Det lovar jag! Kramen

    SvaraRadera