2009-10-09

korv och mus


Ikväll är det äntligen dags för premiär för vårt radioprogram Korv och mus! Så ikväll i stället av spotify är det 98,6 mhz som gäller i hela Kalmar.

På vår facebook sida kan ni ju läsa vad vi är för någonting: att vi är en dryg skåning, en galen finne, en halvholländsk blond och en göteborgare som inte heter Glenn som tar hand om er denna fredag kväll.

Ska bli asroligt!

Och nu undrar ju alla som inte bor i Kalmar att "oh gud, måste jag säga upp mig från mitt jobb, göra slut med pojkvännen/flickvännen och lämna allt och flytta till Kalmar för att kunna lyssna er på fredagar". Och svaret är: nej, det behöver ni inte göra! Det räcker ju med att ni åker till Kalmar bara över kvällen på fredagar, ELLER så kan ni lyssna oss på webben på:
http://www.shore.hik.se/

Vi hörs kl 20.00! (eller ni hör mig; jag hör inte er)

1 kommentar:

  1. haha, ni fixade biffen! skitkul att lyssna på era confessions=)

    SvaraRadera