2009-10-29

visst läraren är snygg men jag fattar inte

Äntligen hemma efter en förvirrande dag i skolan. Idag var det premiär för dom här snyggingar som åkte med mig från Finland:





Och så var det slut på det roliga. Visst, jag kände mig snygg i mina nya höga stövlar men det hjälpte inte; idag hade jag faktiskt behövt vara smart i stället av snygg. (jag visste att sådan stund skulle komma i mitt liv!!!) Vi hade repetion inför måndagens praktiska tenta och onsdagens teoretiska tenta. Och jag säger bara: klarar jag av det här så klarar jag av vad som helst! Äktenskap, husbygge, arbetslivet, lågkonjuktur, föräldrarskap, skilsmässa: hit me! Ingenting kan vara värre än teorin på den här kursen, känns det som.
Men skit i det nu. "Shoes are life, the rest is just accessories."

1 kommentar:

  1. haha skön du är. du, ska vi skippa tentorna och dra ut och shoppa skor iställe? ja är sugen!

    SvaraRadera