2009-10-31

snövit helg

Undrar när jag sist satt hemma på en lördagkväll? Och var nykter?!? Hmm.. i och för sig gjorde jag ju det förra helgen när jag var i Finland men då hade jag varit ute på fredagen i stället. Och jag kommer ihåg att i september var jag hemma på en lördag när jag var sjuk. Men då hade jag också varit ute på fredag i stället.

Men nu sitter jag hemma och är nykter. Och det är lördag. Och jag var inte ute igår.
Och gud så trevligt det känns. Jag var en sväng på förfesten och körde sen några kompisar till krogen och det var faktiskt bara roligt, inte alls jobbigt. Och jag tyckte inte alls det var svårt att vara utan alkohol. Kanske har man inte blivit helt alkoholiserad än?!?

Naturligtvis finns det en förklaring för allt detta. Imorgon är det nämligen match. MATCH. M A T C H ! ! ! fattar alla? Jag ska spela min första riktiga match.

Men först ska jag drömma några nyktra drömmar. Sov gott gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar