2009-10-12

mycket bra bajs

Kom precis hem från radiomötet med tjejerna. Nästa program kräver lite mer förberedelser än förra veckans show, så vi fick träffas redan idag och planera lite.... Hihihihih. Jag vill inte avslöja för mycket men jag kan säga att onsdagkvällen kommer att spela stor roll för fredagens program...

Det var förresten fett as stek roligt att sända radio. Rekommenderas starkt! Timmen som vi hade gick otroligt fort och man ville bara stanna i studion och babbla på och spela musik hela natten. Mmm.. som det känns nu så är detta någonting som man verkligen skulle kunna tänka sig att jobba med när man har blivit stor. Eller även på en gång.

Under låtarna passade jag på att ta kort på mig själv såklart. Dock är radio inte en ideal miljö för detta; på radion behöver man ju inte vara snygg..

Jag hade även äran att ta hand alla knapparna. Som tur behövde jag inte ha koll på varenda knapp som syns här.

1 kommentar:

  1. Hallåå Tjockis, går det att lyssna på det nu någonstans? Har ju trots allt sjukt mkt för mig just nu (?) men kan nog hinna klämma in en timme av dig! ;)

    Kram Jenny

    SvaraRadera