2009-10-14

"nej men stå inte här och var ledsen för du tappat oskulden, du kan få min"

Nu är jag redo för ikväll!
Jag har fixat håret, valt ett linne, sminkat mig, målat naglarna och nu känner jag mig redo att RAGGA.

Japp, ni läste rätt. Ikväll ska jag ragga. Jag ska flörta, jag ska snacka med frammände killar, och jag ska prova på massa roliga raggningsrepliker. Och nej, jag och Asker har inte gjort slut, utan allt detta gör jag för vårt radioprograms skull. Som en riktig undersökande journalist går jag på djupet av vårt nästa ämne; raggning.

På fredag kl 20 kan ni höra vilka repliker jag använde och hur folk reagerade. Och jenny: det gör du ju på www.shore.hik.se

Oj vad spännande detta ska bli! Det var ett tag sen jag raggade sist.. Närmare sagt var det nog i april 2008... och då gick det väldigt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar