2010-03-07

17.00 börjar det roliga!!

Nu har jag ätit för mycket. IGEN. Varför kan man inte sluta äta när man är mätt? Naj, då ska man äta lite till eftersom det är så gott. Tills man typ mår illa. Oproffsigt! Måste lära mig.

Tur att det är 3,5 timmar innan matchen börjar. Kanske hinner jag att smälta maten innan dess.

Det är säsongen sista match ikväll. Vad fan hände där? Det var ju ett par veckor sen jag gömde mina målvaktsgrejer i förrådet och bestämde mig att spela ute. Och helt plötsligt ska jag spela min sista match för säsongen. eh?? Eller vi har ju en eller två matcher kvar i Ö-EM men i den officiella serien är det den sista matchen.

Och det är på grund av den här matchen jag missar Polen-kryssningen. Så ikväll måste jag vara asbra! Ingen vill ju samla på sig massa surpuppa-poäng i onödan. Så ikväll ska jag ha så roligt, jag ska kämpa som fan och ge allt, allt, allt! det är då man spelar som bäst. Ni som åker till Polen kan ha så roligt på er studentkryssning. Sjung "I'm on a boat" 24/7, jag bryr mig inte. Eftersom ikväll ska jag vinna. Och en vinst smakar alltid godare än tusen drinkar på en båt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar