2010-03-14

INTE OKEJ

vilken dag!
Hur lat och loj kan man vara?
Carpe diem in my ass. Idag har jag inte gjort ett dugg och varken fångat dagen eller stunden.
Det var först klockan fem jag ens tog byxor på mig. Och det bara eftersom jag var tvungen att gå till affären. Hade jag stannat hemma hade jag fortsatt att glädja mina grannar i min stora t-shirt.
Och det att jag gick till affären är det största jag gjort. Dagens andra aktiviteter har varit dusch, Grey's anatomy och mat. Har sett typ 12 avsnitt av Grey's. Wuhuu. Och sen har jag ätit ätit ätit hela tiden hela dagen. Musli, yoghurt, chips, mackor, pastasallad, nötter, vindruvor, chocklad.. och jag är fortfarande ashungrig.

men det var sjukt kul igår. Definitivt värd av att bli tjock som jag kommer bli efter den här dagen. Tjock, osocial och outbildad kommer jag bli om jag fortsätter så här.

Nu ska jag se sista avsnittet av Grey's och äta en macka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar