2010-03-17

konstig jag

Vet ni vad jag gjorde idag? Naj, det vet ni inte, eller ni vet att jag bokade en resa till Finland men annars har ni ingen aning om vad jag gjort. Därför ska jag berätta det eftersom det är ju jätteroligt att veta vad just jag gjort.

Äh, saken jag vill komma till är att idag var jag ute och sprang, och det i sig är väl inget konstigt. Eftersom innebandy är slut för den här säsongen så sprang jag långt. Eller lite längre i alla fall. Det konstiga var att det var helt sjukt skönt. Alltså verkligen nästan roligt. Missförstå mig rätt, jag tycker ju att springa och idrotta är ganska kul. Annars hade jag inte gjort det. Men ofta springer jag för att jag känner att jag mår bra av det. Själva löpningen är inte alltid jätte rolig att genomföra.

Men idag var det så kul att springa. Och jag blev bara sugen på träna ännu hårdare, köra sjukt tuff försäsongsträning och smaka blodet i munnen när man svär över att man aldrig mer ska träna. Och jag kände bara att naj, jag vill inte ha något liv, jag vill bara köra på och träna och spela.

När kände man sist så här bara några dagar efter säsongen tagit slut??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar