2010-03-11

systemet rånade mig, igen

Vilken konstig vecka det har varit.
Jag har egentligen gjort massor denna vecka.
Pluggat, läst, skrivit, jobbat, sprungit, gymmat, handlat...
men ändå känns som att jag inte gjort ett dugg.
Varför??

Kanske för att jag missade innebandyträningen i tisdags.
Kanske för att på kvällarna har jag inte gjort så mycket.
Kanske för att jag faktiskt sovit ut mig under ett par senaste nätterna och inte är ett dugg trött.
Konstig känsla att vara så pigg! hah.

Idag har jag i alla fall gjort av med jätte mycket pengar. Alldeles för mycket! Köpte en bok på bokrea, Ego Woman av Carolina Gynning och Ingrid Carlqvist. Det i sig var inte dyrt men sedan storhandlade jag på system bolaget. Och det blev dyrt! I helgen blir det ju ingen fest eftersom vi kommer att vinna vår match på lördag och därmed spela ÖEM final på söndag, men man måste ändå vara förberedd. Och dessutom köpte jag en present till min klasskompis Henrik som fixade min dator för länge sen.

Så fattig är jag men så är alla mina kompisar i Kalmar med så det känns helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar