2010-03-08

imorgon: Gislaved

Imorgon besöker hela min klass två rättegångar. Sedan skriver de en referat på dessa rättegångar och på onsdag är alla nöjda och glada efter att de har gjort uppgiften.
Men inte jag.
Fast jag är säkert glad ändå.
Men jag är inte nöjd med uppgiften, eftersom jag kommer inte göra den.

I stället åker jag till Gislaved imorgon och besöker Mini-mässa, som mässan heter. Kul att få jobba igen! Ser fram emot att träffa blivande Linnéuniversitetsstudenter. Och det mest spännande är kanske att jag ska köra dit helt själv. UJUJUJUJ. Det är bara jag, bilen och den oändliga vägen. Och GPS, som tur. Jag litar mig helt på tekniken. Det går nog bra.

Även om jag måste gå upp omänskligt tidigt och åka redan klockan 5 på morgonen så ser jag fram emot att åka lite bil. Det är rätt så mysigt att lyssna på bra musik, köra en bra bil och bara chilla. Och tre timmar är inte sååå långt.. Mindre än resan på Gotlandsbåten.

Vi få se om jag tycker likadant imorgon. Nu måste jag i vilket fall som helst göra en CD skiva. Bara bästa musik såklart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar