2010-03-03

hanna blund

Somnade halv tio igår IGEN! Som en liten baby.. Asker skrattade när jag gick och la mig klockan nio. Hanna snart 23 år orkar inte stanna uppe till klockan tio. Han tyckte att det var lite väl tidigt att gå och lägga sig, så han stannade uppe och såg på en film. Jag var vaken en stund under täcket, tänkte på massor av saker och sen somnade jag. Typ halv tio. Förstår inte att man kan bli så trött av att stå, vara gul, snacka och åka bil. Men tydligen kan jag det.

Idag var det meningen att jag skulle plugga jätte mycket men så har det inte blivit. Får väl lida för det imorn och hela helgen. Vad jag däremot har gjort idag är att jag har sprungit utan jacka! Alltså bara långarmad underställ tröja och t-shirt. Vårkänsla! Har dessutom varit på Karma mässan och gett ut mitt telefonnummer och e-post i många olika tävlingar. Fatta vad jag kommer snart få skräppost och telefonsamtal från massa olika företag. "Hej, vill du ha en försäkring" "Hej vill du ha hjälp med att hitta jobb" "Hej vill du gå med i vårt fack(då jag kommer att fnittra eftersom hon/han säger fack)" osv. Men jag kommer i alla fall känna mig populär! Det är alltid trevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar