2010-03-29

blablablainnebandy naj FEST i stället!

Nu har det varit väldigt mycket innebandy och Gotland på den här bloggen. Så vi snackar något annat i stället! Till exempel fest och Öland. För att nu, drygt en vecka efter festen, är väl hög dags att värdera LÖT-festen?

Det var lördagen en vecka sen, alltså den 20, då jag begav mig ut till Ölands skogar för att fira min lagkompis Hanna på hennes 20 års dag. Kvällen började med lite kortspel och annat skoj. De flesta på festen var faktiskt yngre än jag, men det betyder inte att jag var den mest vuxna, herregud naj! Aldrig! Dock var jag vuxen och vänlig och satt upp håret på en 17-årig tjej som i början av kvällen spydde på fyllan, för första gången i sitt liv. Och jag som trodde att vi inte hade tillräckligt att fira!

Det var dock en nackdel med att vara bland dom äldre på festen.. Jag spelade "jag har aldrig" med några yngre töissar i mitt lag och gissa vem fick dricka mest? Och ännu värre, ofta var det bara jag som drack. Kändes som att HELA festen stannade till när någon sa att alltså detdär har jag aldrig gjort (och alla bara nooooooooooooooooooooouu det har ju ingen gjort) och sen lyfte jag glasen och skålade. Menmen, any publicity is good publicity. Och det är nog ingen i laget som har tänkt att jag är den värsta vuxna surpuppan som aldrig gjort något roligt eller/och dumt?

Ja sen hände massa grejer, det var någon till som spydde, det var några som grovhånglade (och då menar jag GROVhånglade) på soffan och folk blev berusade och så vidare. Jag somnade i bilen på vägen hem, tur att det inte var jag som körde, ehhh?? Men innan jag somnat hade jag fnittrar och skrattat massor (har Asker berättat för mig) så det är ju bra! Jag är i alla fall väldig nöjd med festen, hade askul och tycker att man borde definitivt ha hemmafester oftare. That's the shit skulle man säga om man pratade engelska. Så jag ger festen faktiskt hel FEM toasters!!!

[Här skulle jag nu lägga en bild på fem toasters om det inte var något fel på bloggen. Därför kommer det inga bilder från festen heller]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar