2010-03-19

nu kör vi kör vi kör vi!

Ojojoj jag är (igen) lite sen.
Borde redan sitta på min cykel och cykla till skolan...
Men i stället väntar jag på att nagellack ska torka.
Jobbigt mitt liv är..

Om en timme blir det radio. Korv och mus is the shit! ikväll blir det nog lite extragalet eftersom alla är så sjukt peppade och vi ska faktiskt ut och festa sen efter radion. Vi hade ju tenta idag om jag har glömt nämna det. Nollkoll på det hur gick. Gjord är gjord.

Samtidigt som jag sänder radio så sänds Endres match på SR Gotlands webbradio. Jobbig läge!! Hade velat lyssna på det, men måste snacka om sex i stället. Fast jag kommer att springa till datorn och kolla ställningen varje gång vi spelar en låt. Blir nog många låtar ikväll!

Naj men nu kör vi och då menar jag både jag och Korv och mus och framförallt Endre. NU KÖR VI!

1 kommentar:

  1. HOPPAS DU INTE FESTAR FÖÖÖR HÅRT FÖR DET ÄR JU FEST PÅ LÖRDAG MED :D taaagga för ölandsfest! din första ever? :D

    SvaraRadera