2010-03-27

lugna bullar..

Idag är det andra bullar jämförd med igår.

Först och främst gick jag inte upp lika tidigt som igår.
Sen hade jag ingen arbetsintervju.
Jag har inte varit i Visby heller.
Jag har faktiskt inte ens träffat nåra människor bortsett från asker och svärmor.
Och jag sitter inte just nu i Södervärn och laddar inför endres match.

Naj i stället har jag idag sovit ut mig. Skönt.
Sen har jag pluggat. Bra? Mycket bra, eftersom jag ligger efter jättemycket. Effektivt? Njaaa...
Jag har sprungit. Det var gott. Ätit. Mycket gott det med. Och så läste jag precis några sidor till om svenska politiken. Spännande? Verkligen inte. Höll på att somna. Lärt mig säkert jätte mycket.. Så att jag har inte gjort så mycket idag. Bara tagit det lugnt. Skönt det med, igår var man ju så himla upp i varv.

Jag har inte heller någon aning om vad som händer ikväll. Blir det en lugn kväll här på landet eller pallar man sig till storstaden Visby... Hmmm vi få se.

Jaa-a, slösurfa lite kanske? I'm out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar