2010-03-06

bloggpaus från plugget

30 minuter joggning, god frukost, p3 dokumentär och lite plugg. Den här dagen har hittils flytit på bra.

Efter radion igår stannade vi kvar kanske 10 minuter och gästade kvällens Shoreparty som killarna höll. Mycket trevligt. Sedan drog jag, Janneke och Emelie till Studentpubben och satt oss där, åt nachos, snackte bajs och tog ett glas cider/öl/drink. Det var någon killgäng där som var packade så in i norden. När man ser packade människor, och man är nykter själv, undrar man ju genast: är jag så jävla dum/jobbig/äcklig när jag är full? Janneke intalade mig dock att vi är inLägg till videote så, utan vi är bara coola och roliga när vi är salongberusade. Och något mer berusade blir vi aldrig.

Jag drog hem vid halv elva, kunde ju inte festa/dricka eftersom jag har match imorgon. Janneke och Emelie skulle köra hårt. Får ringa dom sen och höra hur det gick.

Nu skiner solen så varmt och gott att det känns att den bokstavligen skriker efter mig, men jag måste läsa lite till innan jag gör något aktivt denna lördag. Men vi hoppas att solen har tålamod och kan vänta en liten stund.

Ps. Lärde mig att använda läppstift igår. Eller lärde och lärde, jag provade det i alla fall. Och det var ju häftigt! Ska nu gå och köpa en sådan. Tack för tipset Janneke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar