2010-03-15

15/3

Ny måndag, ny vecka, nya möjligheter, nya utmaningar och samma gamla problem:

-Pengar. Egentligen vore det ingen fara om jag inte hade bestämt mig att investera på mig själv.. Men nu har jag bestämt att göra så. Ska inte avslöja för mycket, men om en vecka ska jag satsa mycket pengar på mig själv. Ni få se sen..

-Skola. Tenta på fredag. Och jag har ingen inspiration att läsa. Är alldeles för lat.

Och det var väl mina problem.
Jag har det nog ganska bra.
Förutom att mina ben värker som fan. Kunde inte sova inatt.
Och att jag känner mig bara lite allmän splittrad.

Förresten, nu har jag börjat blogga på Linnéuniversitetets hemsida. Wuhuu jag är en bloggstjärna! Här kan ni läsa om mitt studentliv och bara om migmigmig. Alltså samma bajs som jag skriver om här på min egen blogg. Och här kan ni läsa om alla vi som bloggar.

i'm out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar