2010-03-26

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JA!
Shit härligt det känns!
Trodde ALDRIG jag skulle kunna vara såhär glad efter en match som jag inte själv spelat i.
HELT SJUKT.
Vi hejade, Endre spelade.Och vi vann allihopa tillsammans!
Visst, det var endretöissarna som gjorde jobbet.
Men det kändes så härligt ändå, fast man inte vad med själv! för att man var ju med ändå!
Låter konstigt, men jag skiter i om ni inte förstår det.
Och alla som var där förstår vad jag menar.
Shit.Och så trött och svettig jag är nu, känns nästan som om man hade spelat match själv.

Och jag är så glad.
Det var värd det.
Det var värd att skita i all plugg idag.
Och i stället köpa en kavaj fast man är i konkurs.Just nu är allt värd allt och livet är bara härligt och det är så vackert och fint och "such a lovely colours".
Coolt.

Före, så sjukt taggad:

Just nu, trött med så nöjd:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar