2011-01-12

2010-01-12

KLAR! nu är uppgifterna inlämnade. Grattis världen, grattis min lärare och framför allt grattis jag, det känns väldigt skönt. Ska bara kamma hem opponeringen imorgon. Förhoppningsvis behöver vi inte skriva om allt för mycket så att jag imorgon verkligen kan känna att shit, Holland nästa, jag är klar med studier i Kalmar för ett tag!

Förutom sista raderna på uppgifterna så har jag även gjort yoga idag. Det händer verkligen inte varje dag!! Mitt gym har flyttat närmare mig och oj vad jag gillar att slippa cykla genom staden och kullerstenarna. Så idag passade jag på att gå på yoga på lunchen. Och jag har väl inte fattat hela grejen med denna konstiga sport/konst/meditation/vad det nu än är, men det var jätteskönt och avkopplande så det vore nog inte helt dumt att köra det någon mer gång. Nu börjar väl yoga också vara lite passé och soooou 2009? alltså perfekt läge att köra igång.

Och det är onsdag redan.. Hade jag inte haft heldags seminarium imorgon så hade jag varit sjukt sugen på hitta på något skoj ikväll. Usch, har tittat för mycket på the City (jag erkänner, jag tittar på the City. Yoga och the City, jag är patetisk jaja skitsamma), den gör mig alltid så sugen på vin och drinkar och fester. Hårt att vara så lätt hjärntvättad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar