2011-01-18

en dag som städerska

Vad jag har städat idag! Gick upp i morse med ambitionen att storstäda men trodde inte att jag skulle storstäda såhär stort. Det har nästan varit som en flyttstädning! (förutom att jag inte gjort någonting åt våra skitiga fönstren.. SÅ ambitiös är jag inte.) Snart är klockan 16 så det har verkligen varit en hel arbetsdag.. Nu är det i alla fall rent och fint. Och mina händer är så torra, usch så torra! Torra händer är en av dom värsta grajerna jag vet... Måste smörja in mig. M.Å.S.T.E.

Nu ska jag hämta sista lasset från tvättstugan och sen om 1,5 timme ska jag på box. Ska nog köra lite gym innan det så att det blir en riktig genomkörare. I kväll ska vi också på bio och se den tredje Änglagårdsfilmen. Mmmmm får spana in Tord Peterson igen.. I ännu äldre version. Mumma för töissen!

Dags att klappa sig själv på axeln. Bra jobbat jag. Nu ska jag bara träna och sen är jag nästan värd någon slags duktigaste-lediga-dagen-ever Nobelpris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar