2011-01-08

okej en liten updatesammanfattningsröra:

- Gotland är mysigt. Pussar och kramar är mysiga.
- Ordet mysig börjar bli söndertjatat här på min blogg.
- Snö är jobbigt. Uppskattar vår vaktis Mickes jobb i Kalmar ännu mer än förut. Jag drömmer om ett eget hus men gud så skönt att snart vara i en lägenhet igen och slippa skotta snö.
- Svärmor har skaffat sig en hund som heter Robin.
- Jag vill också ha en hund. Man kan alltså dra slutsatsen att jag gillar Robin och vi klickar bra.
- Fotomotivationen håller i sig. Vill bara fota mer och mer och lära mig mer och mer. Törstig på bilder.
- En kväll med vännerna i Visby och så slår saknaden till helt plötsligt. Måste bli duktigare på att besöka öjn.
- Ikväll blir det 30-års kalas. Födelsedagsbarnet Per grattades redan i veckan på ett traditionellt sätt med raketer och sång klockan 3 på natten. Idag fortsätter firandet och det är ju härligt, grattis Per och grattis vi: en bra fest är en vinst för alla.
- Och nu räcker det med plugg (så mycket som jag pluggat.. hahaa. men lite i alla fall!). Nu ska jag ut till snön och vattnet (älskar kombinationen..) och springa.
- Jag är galen.
- Jag är dum.
- Varför gör jag detta mot mig själv?
- Jaja, klyschor efter klyschor: För att jag mår bra av det och för att jag älskar känslan efteråt.
- Och för att jag är dum och galen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar