2011-01-27

hundar och nötter, mycket bra!

Nu är det dags att ge första Stockholmsdagen en värdig avslut, och kvällen till ära ska vi se filmen Hatchiko. Emmi gick med på mitt förslag, även om hon först sa att hon inte pallar hundar och Richard Gere. Men vi kunde inte hitta något som kändes bättre så det blev hundar och Richard Gere ändå. Yeheej! Jag är glad, det måste ju vara en mysig film, det är ju en fin vuvve på omslaget. Och en grå Richard Gere, fast ännu väcker han inte några känslor inom mig. Är nog inte tillräckligt mogen (=gammal).

Som sällskap till filmen har vi massa nötter och det är ju så gott! Jag älskar nötter, tycker dom är mycket godare än godis (förutom choklad som jag också älskar. Nötter och choklad är typ lika gott. En svår kamp att avgöra..). Grejen är att min kropp älskar inte nötter, blir typ hur fisig som helst. Ja förlåt för det hemska, äckliga avslöjandet: jag fiser. Men jag kan inte motstå nötterna ändå. Det är för gott. Livet är tufft och ibland måste man offra vissa saker för att uppnå andra. Tur att jag pallar trycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar