2011-01-03

jag och julgranen - bara en får stanna

Julgranen är fortfarande här. Precis som jag.


Men imorgon åker jag härifrån till Gotland.
Så nu ska jag äta frukost och sedan ska jag packa. Brrrr får rysningar bara jag tänker på det. Inte min favoritgraj, speciellt inte när alla saker ligger här och där runt omkring i huset. Man hinner sprida sig överraskande stort under två veckor. Idag annars blir det väl hejande och moiande hit och dit, gamlingarna ska i alla fall besökas och sånt. Ajdö är skit ord att säga men måste sägas.

Gårdagens extrasöndag var förresten väldig bra dag. Åkte skidor, gick på bio i Helsingfors med min vän Henna, hängde med henne och hann även med häng och hemmagjorda hamburgare med familjen här hemma på landet. Bra söndag, helt utan bakfylla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar