2011-01-21

fredag!

HEJ.
Idag degar man inte. Inte i alla fall som igår!
Gick upp "redan" vid åtta och joggade en sväng.
Dusch, frukost, tidning, te.
Sen bloggar, tidningar på webben.
Och nu hittade jag precis en fläck på mina mjukisar. Får tvätta snart igen.

Nästa grej blir att damsuga bort all grus som flyttat in hos oss. Varje gång någon kommer in följer femtio kilo grus i personens skor. Men snart är det vår och då är problemet borta. Ännu snarare är jag i Holland där det enligt Janneke redan nu är vår och då är problemet verkligen borta.

Boka resor ska jag också göra idag. Och sitta vid datorn och nörda och jobba med mina idéer. Det ni!

UPDATE: HITTADE MIN/ASKERS CYKEL! aaaaaah vad skönt fast fattar inte vad folk håller på med som slänger och gömmer andras cyklar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar