2011-01-25

2010-01-25

Idag har jag varit mindre gnällig än igår. Har haft en del att fixa och göra vilket är trevligt. Dagens höjdpunkt var dock att senaste avsnittet av Gossip girl kom ut, ooooooooooh! det tackar jag för. Serien är så bra. Jag är medveten om att jag är hjärntvättat och att serien egentligen säkert inte är så speciell, handlingen har inte så många nivåer och att mycket handlar om kläder men jag älskar det och njuter av det så vad spelar det andra för roll? Ja exakt, ingen roll.

Ikväll är det handboll men innan det tänkte jag gå och gymma. Och sen tänkte jag vara helt crazy och göra några bokningar. Oh lalalaaa, här spenderar man sina sista slantar på sparkontot! Men måste ju göra någonting och vill njuta av dessa sista veckor i Sverige. Vad min ursäkt låter dramatiskt.. Kommer ju åka hit jämt även när jag bor i Holland. Men det är ändå en bra ursäkt och därför ska jag inte bara sitta hemma utan dra iväg och göra något kul. Som att åka till Stockholm! Hihiii! Eller är det Los Angeles jag ska till? Miami? Svinarp? Kanske? vem vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar