2011-01-04

i Sverige!

Arlanda flygplats och terminal 3 - där allt spännande händer. Elleeer? Jag är i alla fall här och det var ett tag sen jag var här sist. Så lite pirrigt är det kanske. Förutom jag så är det hela fem, naj sex det kom precis en till, personer + damen i cafeterian som hänger här och har kul.

Knappt en timme kvar innan flyget går. Najs, sen blir det öjn!! Ska bli så kul att träffa alla och få busa med svärmors nya hund och pussa Asker. Blir en del plugg också men man kan inte få allt och jag har ändå haft sjukt skön jullov med väldigt lite plugg. Så jag tar det som en finne: med sisu. Dessutom går rykten om ett 30-års kalas på lördag. Det tar jag också som en finne: med sisu och stor glädje. Det här blir nog en god vecka!


Här med flit lämnat största chocken utanför bilden. Det kommer någon dag.. För övrigt så har jag börjat gillar mössor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar