2011-01-17

girl is back in the town

TILLBAKA. igen. jag är tillbaka över allt nuförtiden! Först tillbaka i Finland, sen tillbaka på Gotland efter hela höstens frånvaro, sen tillbaka i Kalmar, sen återigen tillbaka på Gotland och nu tillbaka i Kalmar. Tre ställen att åka mellan, tre ställen att jämt komma tillbaka till. Jag är konstig.

Och hur är det att vara tillbaka i Kalmar? Precis som Malin och Cornelia så har jag nu gjort halva min utbildning. Om tre veckor startar vårterminen i Holland och tills dess ska jag... jaaaaa-a städa och träna fem gånger om dagen varje dag i tre veckor?? Inte ens jag som gillar att träna vill det. Imorgon kommer förhoppningsvis på något men är det någon som sitter på ett extrajobb till mig så är det bara att säga till. Jag är sugen.

Nu ska ta en kopp te (ja visst har lärt mig att dricka te. vuxet och så konstnärligt, jag gillar det. men bara en viss te än så länge.) och lyssna på den här väldigt låten. På onsdag kommer dom förresten till Kalmar. Det blir F1!!!!!!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar