2011-01-22

man får inte vara surpuppa. därför är jag inte det.

I torsdags tänkte jag att naj, i helgen blir det ingen utgång/fest/något slags verksamhet som innefattar alkohol. Igår kände jag att njaaa, något kunde man ju hitta på. Har suttit hemma så många kvällar nu och dessutom har jag bara två veckor kvar i Kalmar.

Och idag efter jag hade haft väldig trevlig fika med tjejerna, fyndat på Monkis rea, kommit hem, kastat maten o salladen över mig OCH soffan fanns det ingen annan utväg.

Dessutom kunde Malin erbjuda chans att gå på en sport-spotifyfest med ett par sjömän(?). Sport+musik+sjömän=omotståndlig kombination, det är ju alla mina svagheter inbakade i ett. Lite vin på det så är det ju helt perfa.

Ibland är livet hårt, ibland är det inte det. Idag känns det som att livet är sjukt gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar