2011-01-24

utbrott

Måndag och vilken skillnad jämfört med igår! NOT. det är ingen skillnad. Jag börjar bli galen.
VARFÖR MÅSTE JAG VARA SÅ LEDIG OCH INTE HAR NÅGOT ATT GÖRA?!?!?! Visst det är väl skönt men jag börjar bli rastlös och börjar ha svårt att bara sitta hemma. Träna känns inte så spännande det heller, trist när det är enda grejen man har att göra på dagen. Och så har det snöat också och då är det inte lika kul att springa. Och jag nog tagit kort på var enda liten grej som finns här i närheten. Och så har jag väl fixat det mesta praktiska nu. Det finns väl något till sommarjobb att söka men annars börjar "to do"-listan bli kort.. Dock har jag säkert missat någonting. Bokade resor till Holland i morse och det känns väldigt pirrigt. Men det är nästan två veckor kvar innan jag åker..

Så även om jag ser ljus i tunneln och snart dansar bland holländska tulpaner har jag just nu alldeles för mycket fritid. Och alldeles för lite pengar. Hade man både haft mycket fritid och mycket pengar hade det väl inte varit något problem.

Ni ser ju hur gnällig jag blir. Inte okej.

Nu ska jag läsa och se på the City, igen. Har inte många avsnitt kvar av den heller.
Sen blir det lunch, dagens höjdpunkt.
SEN ska jag ta tag i mitt liv. Har man inget att göra får man hitta på någonting. Jag kan ju inte fortsätta såhär och bli en bitter, rastlös, tjock, ensam kvinna med hundraelva katter. För att det är dit jag är på väg nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar