2010-01-06

äntligen!!

Världen: var så god! Jag har färgat mitt hår!

Äntligen är utväxten borta. Förstår att hela världen har väntat på detta.
Jag kunde inte skjuta upp det längre efter att jag träffade några killar från min klass tidigare idag. Hade skitigt hår, mjukisar, ingen smink och såg allmän förjävlig ut. Saknades bara att jag hade varit bakis. Så då bestämde jag mig att imorgon måste jag vara snygg i skolan. På det sättet kan jag stoppa ryktet om att jag har blivit ful under jullovet! Killarna har säkert redan börjat att sprida ryktet men hahaa, imorgon ska de bli besvikna när de ser mig.


Skämt åsido så var det verkligen dags för färgning. Skönt att ha de gjort. Och så friskt mitt hår känns nu.. Mmm.. Emelie kommer säkert att pilla på det hela dagen imorgon. Hihih det ska bli en intressant dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar