2010-01-19

hanna tarantino

Idag har jag lekt lite Tarantino. Och andra filmstjärnor.
Har börjat en ny kurs, gestaltande video, och den är rätt så rolig. Vi får filma och redigera och fixa med ljud och allt sånt. Tråkigt är att vi får typ bo i skolan. Så man hinner knappt leva sitt liv alltså läsa alla bloggar, kolla facebook, pussla (JA, jag har börjat pussla!), läsa böcker, träna och äta. Men det får man ta. En sann plugghäst/konstnär som jag är beredd att offra lite för framgång.

Nu ska jag skynda mig till innebandyträning. Från Tarantino till... hmm.. vem är innebandyvärldens tarantino egentligen??? Någon som är duktig med snacket.. Josefine Holmer kanske, har i alla fall hört hur hon snackat/flörtat sönder många domare i Elitserien.. Så det får det bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar