2010-01-09

vit NOT

Hade en suuupernajs kväll igår. Riktigt roligt att festa med töissarna! Agerade också lite som Lara Croft och gick mellan ett slagsmål. Vilka dårar det finns i världen.. Först och främst, varför ska man slåss?? Och om man nu ska slåss så varför ska man göra det på en krog? Och när man är full? Sen undrar jag har alla män i Kalmar tappat bort sina pungs och all mod? Det var ingen kille som gick i mellan av dessa två hjältar. I stället fick jag, en tjej, ta hand om dem. Som tur kom vakten och räddade mäns rykte och jag kunde gå därifrån. Såhär efteråt kan man väl säga att det inte var så smart av mig att gå i mellan av dem men i den stunden kunde jag inte bara gå förbi..

Men helgen som skulle bli så vit, så vit blev inte så vit. Hih. Men jag hade verkligen asroligt med tjejerna så jag skiter i min lever. Jag får vara vit en annan gång. Ikväll ska jag också ta något glas vin eftersom jag och Asker ska på middag på Mamas&Papas. Mmmmm TAPAS! har käkat där en gång och det var så sjuukt gott. Och jag var så mätt efteråt.. Gott och mättande: det är det bästa som finns. Så jag skiter i min lever ikväll med. Den här helgen ska jag bara njuta av livet, det är en annan helg jag ska vara en duktig surpuppa. Mohahaa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar