2010-01-12

seeing sounds

Under jullovet upptäckte jag inte så många nya låtar/artister eftersom hela världen och jag koncentrerade sig på de samma gamla jullåtar. Och en gång per året är det tillåtet. Dessutom har jag inte hunnit lyssna på radio på 300 år. Så nu är det dags att hitta något nytt att lyssna på.

Därför belönade jag mig själv idag efter att jag hade pluggat lite med lite musiksurfandet.
Här är resultatet:

3OH!3 starstrukk är ganska svängig.
LMFAO & Chuckie let the bass kick in Miami girl kommer jag och Elin Larsson shake på dansgolvet. Om jag fortfarande spelade skulle vi även lyssna på detta innan match och skrika wuhuuuu och låtsas att vi är inne i dimman.
Alicia Keys empire state of mind (part 2) hittade jag äntligen på spotify! Hörde den ett tag sen. Och det är bara så vacker.
Switchfoot your love is a song är månades obligatorisk onetreehill-låt
Rödsögården If it comes from your heart är skön och ganska så soft.
The Giant Leap the best time of your life påminner mig om någonting..

Sen tycker jag att Lady Gaga & Beyonces telephone rockar fortfarande. Och gör mig danssugen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar