2010-01-12

trevlig helg!

Nu är den här! Helgen! Jiihaa!

Det kan låta lite konstigt eftersom det är tisdag idag men jag har faktiskt inga flera lektioner denna vecka. Alltså önskade jag alla trevlig helg redan idag. Det kändes epic.

Dock är jag ju inte ledig trots jag inte har några lektioner. Har faktiskt en deadline på torsdag och en frivillig deadline på fredag. Men allt sådant där löser sig. Det viktigaste är att efter dessa deadlines är jag klar med kursen och i helgen är jag PÅ RIKTIGT ledig, har INGEN plugg att göra! Det är epic.

Och ännu bättre: i helgen är jag PÅ GOTLAND!
Askers födelsedag ska firas på öjn. Epic det med.

Det som är tråkigt är att Endre spelar borta. Dvs. 95% av mina gotländska vänner är inte på gotland. Inte så epic.

Men jag tror att det blir bra ändå. Jag vill åka pulka och då är ju Gotland det rätta stället. Det är ju så höga backar där.. Men där känner jag i alla fall några barn som jag kan låna av deras föräldrar. Då ser man inte lika dum ut i pulkabacken. Epic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar