2010-01-20

en stund över

Nu har jag och min lunchmätt mage en stund över. Tack så mycket för det.
Morgonen och förmiddagen satt jag och min grupp, som också råkar vara världens bästa grupp, och redigerade vår film från igår. Den blev epic, som killarna i klassen säger. Om någon vecka ska jag lägga ut den här på bloggen!

Men nu är jag klar med skolan för idag. Så äntligen hinner jag ta tag i alla saker som blivit liggande sedan länge.. Först och främst på listan står ekonomin. Måste bli av med lite pengar så att Tele2, Telenor och vissa andra företag inte blir arga på mig, och sedan måste jag lägga undan lite pengar också Jobbigt att få ett stort CSN belopp den här månaden, och litet i maj. Jag får alltså inte röra pengarna jag har på mitt konto. Pengarna som bara frestar mig, frestar mig, frestar mig, frestar mig...


Sen ska jag fortsätta min eviga projekt på att tjata hur jävla sjukt bra jag är. Med dom orden lär dörrar till alla sommarjobb öppnas, eller hur? Jag tänkte väl det. Men orden måste först nå alla Sveriges och Finlands företag för att det ska bli något sommarjobb. Får väl köpa reklam både i Finlands största dagstidning och i DN och placera min CV där? Jag hade ju lite pengar från CSN...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar