2010-01-20

orkar inte vara självupptagen.. vill pussla!

Nu har jag skrivit många rader om mig, mig och ännu en gång mig.. I flera timmar har jag varit upptagen med mig själv. Usch, jag börjar få nog av det här sällskapet.

Därför tänkte jag snart ge mig ut och jogga lite. Sen ska jag pussla!! Ja, ni läste (återigen) rätt. Pussla. Det är verkligen sant, jag har börjat pussla. Jag, som alltid tänkt att pussel är för barn/personer50+/tråkmåns/surpuppar. När vi var på Gotland så smittade Askers brorsbarn mig med pusselfeber. Och sedan var det kört! Asker blev också smittad och på vägen hem köpte vi en pussel på 1500 bitar. Det är en riktig pusselorgasm; hälften vatten och hälften himmel! och solnedgång!!

Såhär såg det ut när vi äntligen hade alla bitar rätt vända:



Och såhär ser det ut just nu:



Det kanske ser ut som att vi inte kommit så långt men vi har faktiskt en bra början! Och vi har haft lite dåligt med pusseltid.. Men vi räknade att om vi båda hittar 10match varje dag så kommer pusslet vara löst om ett par månader. Tills dess har vi ingen soffbord.

1500 bitars pussel om någonting är vuxenpoäng!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar