2010-08-16

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Den här känslan är nästan bättre än orgasm..


KOLLA!!


Jag har packat upp! Eller i bilden håller jag fortfarande på att packa upp men nu är allt klart. Allt är på sin plats, mina kläder behöver inte länge trängas i väskan utan de får hänga och umgås i garderoben, smycken har hittat sina korgar och skorna har ont om plats som vanligt. Så sjukt härligt.

Idag kom jag alltså i Kalmar. Fint som snus hade Didrik sagt. Och imorgon åker jag redan vidare och därmed ska jag redan ikväll packa en ny resväska HAHA. Jättekul. Nu när jag äntligen kommit hem och fått ordning på allt så känns det som att man skulle kunna stanna hemma några dagar och bara ta det lugnt. Men det är väl lika bra åka till Finland på en gång, jag vet ju att det kommer bli hur kul som helst att åka hem.

Nu ska vi åka och handla, kylen är ju tom. Vilken chock. Ingen har bott i lägenheten i drygt två månader och kylen är tom. Hur är det möjligt?

PS. Jag har en ny fetingmobil. Visar sen. Den är precis som alla bästa tjejerna: sjukt cool men lite svår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar