2010-08-07


God morgon världen!
Jag har precis vaknat till denna fina, regniga lördag. Det blev lite sent igår, eller jag var hemma och åt gröt kl 2, men jag var faktiskt aldrig ute. Satt först och drack vin och snackte skit med Helena hos henne/Anna/Oscar (dom bor i någon slags kollektiv), sen kom Anna hem och när Helena drog ut satt jag kvar och snackte på med Anna. Väldigt trevligt var det! Och vuxet att välja att strunta i krogen när man ha trevlig, och idag ska jag ju ut ändå.

För denna dag har jag satt upp stora mål. Jag tänkte genomföra någon slags fysiska aktiviteter, kanske jogga en sväng eller gå och bada, vem vet, sen tänkte jag sätta ihop en bra spotifylista för ikväll, handla mat med Maria, laga mat och sen ska jag ha skitkul på festen. Narrebarre. Borde kunna kamma hem även denna dag.

Ska i alla fall börja med att äta lite gröt till frukost. Så dagens första skål på det! Det lär bli ännu fler.. (och på kvällen tror jag inte gröt är inblandad när vi skålar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar