2010-08-24

bästa jag!

Jag är fanimej drömdotter och -syster. Har hållit på nu i drygt en timme och lagat mat till mamma, pappa och syrran. Och gott ska det bli! Paj och sallad för oss andra, och galettes till mamma som inte tål min paj. Mmmmm!

Annars idag då? Jag har varit i Lahtis, hälsat på mina världens gulligaste brors barn, dom är två stycken nu! Jag har alltså blivit faster igen. Emma som är två år gammal byggte jag lego med och sen fick jag hålla den lilla pojken som är bara en vecka gammal. Så liten och så fin. Babysar är fascinerande. Dom är som mirakel i små paket!

Sen har jag gymmat och hängt lite med mina morföräldrar. Bra balans med gammalt och nyfödd. Ikväll blir det nog film med syrran och lite tjejsnack. Och nu är jag så hungrig att jag pallar inte vänta längre!!! Paj, bli färdigt, NU! Fast den som väntar på något gott... Äh vem försöker jag lura? man väntar typ alltid för länge när man måste vänta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar