2010-08-11

ännu en packning..

Imorgon är det dags för vandraren, alltså mig, att vandra vidare. Jag lämnar Visby och den skäggiga mannen och flyttar mitt pick och pack till Endre och bygdegården där. Det blir spännande. Har precis packat typ färdigt, måste bara komma ihåg imorgon att ta med mig all min tvätt som hänger lite här och där och torkar just nu. Är lagom trött på att packa och packa upp väskor. SNART, snart ska jag få bo klokt och vanligt igen. Dessutom har min plattång försvunnit. Det är lite sådär... Hoppas jag hittar den imorgon, plattången är ju typ min bästa vän (okej kanske en liten överdrift) så jag vill inte tappa bort den!

Så nu ska jag lägga mig. Det blev en sen kväll men så är det när man har mycket att fixa. Gud vad jag kommer att älska att inte behöva flytta varannan vecka sen när jag kommer till Kalmar. Har jag nämnt det att jag saknar min garderob och skulle gärna slippa bo i en resväska? Jaja jag är lite tjatig kanske men det är faktiskt min blogg så det får jag vara om jag vill. Hahaa.

Naj men nu ska jag borsta tänderna och lyssna på en godnattsång och drömma något sött.

PS. Börjar bli laddad i stället av nervös. Det är bra, mycket bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar