2010-08-14

jag är så het

DET. ÄR. SÅ. VARMT.

Men man ska inte klaga. Det är ju sommar!
Vi har precis varit och kollat på Dalhems herrar när de sparkade lite boll och vann. Bra bra. Vi svettades ihjäl oss på läktaren. Jag hade vitt linne på mig och bara hällde vatten på mig. Miss wet T-shirt, det är jag.

Dagens innebandypass och fystest gick helt okej, är nog fortfarande lite ovan med min nya klubba eller så skjuter jag bara skitdåligt. Tiden får visa hur det är. Om någon timme ska vi åka till storstaden Visby igen och ha träning. Tränarna lovade att vi skulle spela mycket, JAAAA!!! Me like! Efter det blir det mat någonstans i Visby, om ni nu hittar något ställe som inte har fullt. Hmh, medeltidsmänniskor, att de inte lever upp till sina kläder och grillar lamm själv.

Och annat har det inte hänt, typ. Den här helgen handlar livet som sagt bara om innebandy, bubblan har inte spruckit än. Tur för er, eller hur?? Blir många svettiga inlägg. Najs bajs. Nu ska jag chilla lite här på sängen innan det är dags att packa träningsväskan. Livet är tufft, mycket tufft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar