2010-08-18

min värsting mobil naj dator


Jag har ju nästan glömt att presentera er! Alla - min nya älskling, min nya älskling - alla. Det där är min nya grymma mobil, htc mini. Coolt värre!

Den här telefonen är ju egentligen mer som en dator än en telefon. Det är så mycket man kan göra med den.. Jag ska i alla fall bli sjukt duktig på blogga via telefon, har inte behärskat den konsten tidigare. Sedan kommer jag aldrig ha tråkigt på lektionerna eftersom jag hela tiden kan kolla folks facebook och annat kul. Jag har inte hunnit leka med min nya nalle såå mycket än och den är faktiskt lite svår att lära sig, men jag kommer att bli en sådan där som kommer åt allt med sin telefon. Ingenting kommer vara omöjligt för oss: sända SMS - inga problem, vädret - det första man ser när man tar upp den, kolla tidtabeller för bussen - i två sekunder, koka kaffi - jajaimen!, bygga en helikopter - just hit me!

Naj men den är mobilen är faktiskt sjukt läcker. Måste bara vänja mig med nya sizen av touchtangenterna, just nu skriver jag inte SMS så jättefort. Men jag älskar ju utmaningar.

Och nu när ni känner varandra kan jag gå och lägga mig. Mmmm.. Tröttis. Men jag ser faktiskt fram emot vår road trip. Vi få se om jag tycker att det är lika spännande efter några timmars körning imorgon. Men nu är jag peppad i alla fall! Så det är bra. Inställningen gör ju halva resan.

(Tycker förresten att kalla sin mobil för nalle är en av de roligaste grejer jag vet i svenska språket. hihihihihi)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar