2010-08-31

yäkyäkyäkyäkyäkyäkyäkYÄK

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSCH och YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK och ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ och IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK.

Ska ALDRIG bo på Öland om det är lika mycket spindlar i alla lägenheter som det var i den som vi städade i Färjestaden.
USCHUSCHUSCH!
och jag är inte speciellt rädd för spindlar. Men det där var bara för mycket! precis som från en skräckfilm, väntade bara att i garderoben eller någonstans i lägenheten vi skulle hitta en drottningsspindel, stor som två människor, som alla andra spindlar matade och var slavar till. Och som skulle då äta upp oss, naj, utan i stället bara spinna massa nät runt omkring oss, och sen hänga oss bland andra offren (bland annat tidigare ägare) i källaren. brrrrrrrr håret bara reser sig när jag tänker på den mängden av spindlar vi såg..

Nu ska jag ringa till Telenor och bråka. Som jag blivit lurad.. Hah kan inte ens gråta, kan bara garva. Helt sjukt. Köp aldrig abonnemang via telefon. Det ska jag aldrig mer göra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar