2010-08-30

tvåa

Första skoldagen är avklarat. Och trots att jag inte hade någonting i garderoben så var jag inte näck utan såg ut såhär: (hade tandborsten med mig hela dagen såklart)


Vet inte riktigt vad jag ska säga, jag är typ redan skoltrött, har nog inte världens pluggmotivation inför denna höst, men det kommer väl. Kul i alla fall att få träffa alla klasskompisar, Malin bjöd på banankaka och vi pratade sönder varandra med Janneke. Janneke sa direkt att jag hade ascool ring(syns tyvärr inte bra i bilden). Det roliga är att mina kompisar i Finland sågade denna samma ring förra veckan när jag köpte den. Jag visste att de hade fel och att jag bara var före dem, om någon månad har de precis likadana. HAHA!

Nu ska jag till innebandyträning vilket också är lite spännande eftersom det var så länge sen jag spelade. Hoppas det går bra det med, att välja kläder är i alla fall inget problem eftersom jag har bara ett träningsställe. Fräscht!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar