2010-08-02

puuuuuuuh

Innebandy var det, och sjukt roligt var det, men guuuuuuuuuuuuuuuuuuud så tungt! Jag var helt slut. Finito. Kaputt. Fattar inte att man kan få sån träningsvärk och så tunga ben/armar/kropp av fystester. Okej att känna så efter en värsting pass. Men efter några rusher och väldigt få dips och chins... ehhh skulle man inte vara vältränad efter all slit under sommaren?

Nu har jag precis fyllt magen med väldig god pastasallad med pesto och championer. Så nu kan kroppen börja återhämta sig! Snart blir det nog sängen, eller soffan är det för tillfället (vandrare vandrar vidare..), eftersom jag måste upp tidigt imorn. Har åtta timmar minus på min flex på jobbet och jag slutar om två veckor. Så det gäller att bo på kontoret i några dagar nu.

Så naj, jag har fortfarande inget roligt att berätta. Ledsen. Är tråkig just nu. Men kanske hittar jag på något roligt snart. Hejhej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar