2010-08-31

guten morgen

Gröt i magen, ett par skolarbete idéer på pappret, knut i håret och kläderna på. Snart drar jag till skolan. Det ser faktiskt lite soligt ut ute men jag vågar inte tro på att det skulle vara varmt.. Hela mitt sommarlov (hela dom två veckor i Finland) har jag knappt sett solen så jag har blivit lite inställd på att det blir höst nu. Så jag tror inte längre på värmen.

Idag ska jag efter skolan till Öland och slutföra flyttstädning i en lägenhet. Jag skriker kanske inte "kul!" ut sådär spontant, men det är väl inte världens jobbigaste grej att göra heller.. Och sådant här får man göra om man vill jaga en lite plastboll flera timmar i veckan. Vid sidan om jagande får man massor av andra roliga uppdrag, och jag har ju varit borta och sluppit det mesta tråkiga så jag ska inte klaga. Bara åka och städa, sådant är innebandyliv.

Nu är det dags att borsta tänderna och ta på sig jackan. Ohh har glömt att fixa till min cykelsadel. Den gungar. Jaja det är ju bra med lite mer spänning i livet. Det ska inte vara för lätt. hejhejj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar