2010-08-16

packning nr 19835873105

Mmmm mummsi mumsi. Har precis ätit hemmagjorda Galettes, den som inte vet vad dom är får googla. Blev inspirerad av Crêperiet i Visby. Jag säger bara: chevre ost, honung, pinjenötter och rucola.. Jag skulle nästan kunna sälja min mormor för det. Och kallrökt lax, pesto, fetaost, cremefraiche och rucola.. En annan kombination som får mig att typ stöna. Livet är GOTT.

Som ni kunde fatta av inlägget nedan så är träningslägret över. Igår klockan fem åkte mitt lag hem till Kalmar och jag kom lite efter dem idag med Asker i en bil full av grajer. Hejhej Gotland, nämen tjenare Kalmar! Såklart tråkigt att lämna Gotland fast samtidigt roligt att komma till Kalmar. När vi steg in i vår lilla etta kändes det som det var igår vi åkte härifrån. Man är väl lite som en hund, man har dålig tidsuppfattning.

Och bara för att göra livet lite krångligare så åker jag till Finland imorgon. Här ska man inte ligga still, naj! Förlåt klimatet, jag åker bil, båt och flyg som aldrig förut. Sorrysorry. Kommer hem till Kalmar igen den 29 så det blir nästan två veckor i Finland. Sen börjar skolan den 30. Mycket spännande...

Men eftersom jag nu har bestämt mig att fortsätta mitt vandrarliv och åka från ett ställe till en annan, måste jag återigen packa min resväska. Jag hinner inte berätta om träningslägret och min nya mobil än, ni får vänta en stund på dom inläggen. Men jag lovar, det är asbra grejer på g. Speciellt bilderna från träningsläger. Huh huh.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar