2010-08-13

innebandybubbla

Nu har jag flyttat in i Endre bygdegården. Träningslägret med CL är i full gång och nu är det träning, mjukisar, pasta, taktiksnack och annat skitsnack som gäller, hela helgen fram tills söndag. Fast idag tar jag litet avbrott från innebandybubblan och besöker även verkligheten och jobbar min sista dag på Pensionsmyndigheten. Gud fattar inte att snart är det dags att börja plugga igen.. jag vill inte säga att "gud fattar inte att sommaren är över redan" för att vädermässigt vill jag inte tro att det är över än, och dessutom tycker jag att augusti fortfarande är en sommarmånad, men jobbmässigt och snart även Gotlandsmässigt är sommaren ju över. Knäppt.

Idag kommer även sjömannen min hem vilket är mycket, mycket trevligt. Dock är ju innebandyn mellan oss denna helg, men söndag ska vi få pussas ordentligt, och vad gör två dagar när man redan väntat så länge.

Nu ska jag jobba så att jag någon gång kan gå tillbaka till dom svettluktande töissarna från Kalmar. Tjohoi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar