2010-08-25

god morgon världen.

Vet inte riktigt vad som har hänt med mig. Jag har blivit värsta morgonpigg människa. Eller pigg och pigg, men jag går upp tidigt på morgnar, även om jag egentligen inte behöver göra det. Varför då? För att inte sova bort dagen! Idag igen gick jag upp klockan halv åtta fast det regnade och jag kunde inte ens ta en morgonpromenad. Kanske läge för identitetskris.

Snart ska jag i alla fall fånga dagen. Ska idag på eftermiddagen till Helsingfors och träffa mina vänner. Jeeee!! Stannar i huvudstaden till fredag så jag måste packa och fixa här hemma lite innan jag försvinner. mmm det ska bli riktigt kul att träffa tjejerna och få komma till stan lite. kanske hinner jag även att göra mig av med lite av den sista lönen som ramlade in på kontot idag? Vore inte så tråkigt..

PS. Om fem dagar ska jag gå i skolan igen. Pirrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar