2010-06-09

2010/06/09

Uuuuh det gör ont i min kropp. Träningsvärk tyckte väl att det var roligt att flytta in i min kropp och tog hela träningsvärkfamiljen med sig. Tack, ni är så välkomna allihopa....

Idag har jag gjort ytterligare en dag på jobbet och herregud vad man kan spåra ut på fika/lunchraster.. Från ett sommarvikarie till "din madrass på jobbet" och från det hur Saras kille friade till henne till att Matti ska komma till jobbet iklädd i en spindelkostym. Vi får nog inte använda vår fantasi tillräckligt mycket när vi jobbar.. Skulle man göra en TV-serie i samma stil som Scrubs om oss, alltså att man bara visade hur roliga vi är och hur vi är med varandra (inte hur själva arbetet är) så skulle alla vilja bli pensionshandläggare.

Nu ska jag försöka fixa lite här "hemma" innan jag ska till träningen. Har packat upp alla väskor jag hade med mig och konstaterat att jag kanske överskattade min behov av kläder under sommaren. Speciellt när man tar i hänsyn att man aldrig kan låta bli att shoppa nåt nytt också. Så jag måste på något sätt styra upp kaoset med alla klänningar/kläder som ska hängas upp. Konstigt, trots stora mängden av kläder är det ändå sjukt svårt att hitta någonting att ha på sig.

I'm out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar